22 Ekim 2012 Pazartesi

Cevher Bebek

Bebeğim nasıl kıydılar sana!
Neden acımadılar minicik yavrucağa?
Aklımı yitireceğim, çıkacağım dağa.
Ne olur geri gel Cevher Bebek.

Daha dün vızzıklıyordun,
Gülüyor, hopluyor oynuyordun.
Belki de olacakları biliyordun.
Geri gelemez misin Cevher Bebek?

Annen demişti ki "Gözünü ondan ayırma"
Ben de demiştim "Sus karı cıyırma!"
Keşke bedenin olmasaydı kıyma.
Yalvarırım geri gel Cevher Bebek.

İnsan hiç bırakır mı bebeğini kasapta?
Ama yoktu ki bu olaylar hesapta.
Geçen gördüm satıyorlardı aynından pet shopta.
Ölmesen olmaz mıydı Cevher Bebek?

Kaptı kolunu canavar makine,
Etti yumuşak etlerini lime lime,
Keşke gitmeseydin sen güme.
Benimle kalamaz mısın Cevher Bebek?

Kan sıçradı her yana,
Kasap kaçtı bir tarafa,
Ağlıyordum bağıra bağıra,
Özür dilerim Cevher Bebek.

Boşalttık sevdiğin top havuzunu.
Şimdi taşıyoruz küçük tabutunu.
Bırakıyorum artık minik avucunu.
Toprağın bol olsun Cevher Bebek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder